مصاحبه آرشیو خبر ها
نمی توانم از چیزی شکایت کنم!

نمی توانم از چیزی شکایت کنم!

سرمربی حالا محبوب بیانکونری ها می گوید امکان ندارد بتواند از چیزی در تیم ایراد بگیرد.

یوونتوس موفق شد در آخرین بازی خانگی فصل خود با نتیجه 3-1 ناپولی را شکست دهد و با یک پیروزی دلنشین و مقتدرانه به استقبال مراسم قهرمانی برود. ماسیمیلیانو آلگری از عملکرد تیم بسیار راضی است و از بابت داشتن چنین تیمی ابراز خوشحالی می کند؛ آلگری پس از بازی گفت:

"باید فصل را در ورزشگاه خانگی خود به بهترین شکل ممکن به اتمام می رساندیم، همین اتفاق هم افتاد؛ بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و عملکرد فوق العاده ای داشتند، به خصوص در نیمه دوم."

"نمی توانم از چیزی شکایت کنم! از دیدن بازی تیمم لذت بردم، فقط همین. زمانی که من در ابتدای فصل به تورین آمدم، شک و تردید های زیادی درباره عملکردم وجود داشت، کافی است دوباره بازی برابر المپیاکوس و جنوا را به یاد بیاوریم، وضعیت چندان خوب نبود. اما خوشبختانه تیم اکنون روحیه جنگندگی و پیروزی طلبی فوق العاده ای دارد."

"همچنین از بابت شادی و جشن هواداران در ورزشگاه بسیار خوشحالم و از آنان تشکر می کنم. من رابطه خوبی با هواداران دارم و آن ها نیز همواره رفتاری کاملا حرفه ای داشته اند. شاید کمی عجیب باشد ولی در خارج از ورزشگاه زیاد به جشن و پایکوبی نمی پردازم ولی در شرایط داخل ورزشگاه و جو بی نظیری که هواداران درست می کنند، نمی توانم خوشحالی نکنم!"

درباره 6 ژوئن و مسی...

"باید به زمین برویم و بازی کنیم، آن موقع است که می توان درباره بازی نظر داد نه از حالا. مسی؟ غیر قابل پیشبینی است. امسال سبک بازی بارسا کمی متفاوت است چرا که یک مهاجم نوک به آنان اضافه شده."

"بازی برابر بارسا بسیار دشوار است و شما برای موفقیت برابر آن ها باید بی نقص باشید چون کوچک ترین اشتباهی می تواند کشنده باشد. ما نیز می خواهیم عملکرد فوق العاده ای داشته باشیم، به خصوص در کار های دفاعی."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: